Rozsviceni LED log 0?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Září 6 23:44:24 CEST 2008

sa nehadam, ved som uz vravel ze som si to zle pamatal. Na ten stredny
tranzistor som zabudol, tento tranzistor ale nema vplyv na 'tvrdost'
vystupu kedze je prud obmedzeny hlavne tym spominanym rezistorom z
napajania (ktory som mal na pamati ked som pisal prispevok). Otvoreny
kolektor je nieco uplne ine, o tom som nerozpraval vobec :-)
Aby som to zhrnul a nedotahovali sme sa cely vikend :-) Klasicka TTL
logika ma relativne tvrdu (nizkoimpedancnu) nulu a makku (podla obrazku
 >130Ohm) jednotku.
Preto je vhodnejsie zapojit spotrebice vyzadujuce vyssi prud (napr. LED
s 20mA) medzi vystup a Vcc a spinat to do nuly. Snazil som sa objasnit
princip...
b.