Rozsviceni LED log 0?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Září 6 21:29:01 CEST 2008

klasickejsiu nemame, len som si to tak pamatal. Rozpraval som o tom
rezistore 130Ohm, diode a tranzistore pod nou. Presnu strukturu som si
nepamatal (az teraz ked som videl ten obrazok), ale myslim ze poitna
bola pochopena. Zo strany +5V je vnutorny odpor toho hradla vyrazne
vyssi ako zo strany GND. Je to tak?
b.