Prokovovaci nyty - uz jsou zkusenosti ?

Peter Adamec max13@atlas.sk
Pátek Září 5 22:53:36 CEST 2008

Hlavicka pri pohlade z boku je pod lupou rovna (teraz som to pozeral).
Podmaznut to pastou pravdepodobne skutocne staci a pretavit, netreba
robit nejake velke letovania. ja to robim hlavne kvoli tomu aby som bol
fest, ale nevidim problem preco by to nestacilo s pastou. co sa tyka
vyskoveho zdvihu tak s uspechom to pcham pod ATmega128, jeden som narval
aj pod philipsackeho arma lpc2119? uz si nepamatam. Mal hustejsi raster
ako ma mega.. Co sa ale tyka toho musim povedat ze ich pod IO davam len
nerad. Nozicky nedoliehaju na plosky tak ako by som chcel niekedy ich
prihnem aby som im pomohol (0.05mm? hrozne malo). Je to sranda ale aj
ten nitok uz nadvihne ten IO. Na prototypy je to vsak naozaj postacujuce.
K tej cene som to hovoril kvoli tomu ze 50 nitov naukladate ani neviete
ako a tie od spezialu stali co kus to koruna slovenska (pre dualov
e0.033 :) ). Ak to pridate k nakladom ktore mate s vyrobou to vazne
vyjde casto krat drahsie ako profi doska pre povedzme 5-10 kusov).

Mna skoro takto otocilo ked som si od spezialu objednal z kazdeho
rozmeru po 2000 kusov. Doslo mi to, balicek bol velky ako keby bolo v
obalke CD a platil som 8000. Clovek si az potom uvedomi ze to je vselico
len lacne nie :-). Sice nie som z oboru ale myslim ze na hmotnost
vychadza mozno aj kokain menej :-D :-D.