AVR DS1302 & SPI

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Září 5 15:58:04 CEST 2008

No pokud vezmeme vetsi rychlost, tak by slave musel byt na 100%
interrupt ready, coz si ale celkem dokazu u jednodussich aplikaci
predstavit, tedy ze by se zarucilo, ze nebude zakazano na dele nez napr.
2 instrukce. Mimochodem, jaka je nejdelsi neprerusitelna instrukce?
Nejak se do AVR znova dostavam... No asi to zkusim, v kombinaci, ze
Master bude mezi byty vkladat prodlevy,aby slave stihl spolehlive
zareagovat.
Diky za namety, stale se mi nejak nezdalo, ze to nekdo muze takhle blbe
vymyslet, jeden 8bitovy registr by to krasne resil.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, September 05, 2008 1:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: AVR DS1302 & SPI

Já bych to tedy zas až tak nedramatizoval. Na straně slavu jsem měl
občas
problém s odesláním prvního byte. Všechny další stačí zapisovat do
registru
při přerušení od dokončení přenosu. Další drát netřeba (většinou ani
SS).
Vyzkoušeno do 4 Mb/s.

PH

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
Hmm, zajimjave, vubec netusim, jak to rozumne pouzit, chtel jsem si z
jednoho ATMEGA8 udelat interface USART + par dalsich funkci, ale jak
prenest spolehlive vice bytu slave->master je mi zahadou. Leda dalsi
drat, neco jako Data Ready, ale to se mi vubec nelibi. Navic od ceho ho
shazovat, pokud po dalsim byte, tak to bude casove nejiste... Mrknu na
I2C, snad to bude lepsi, I kdyz pomalejsi...