Lavinový jev

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Září 5 15:48:15 CEST 2008

udavat hodnoty napatia bez dalsich parametrov nie je velmi smerodatne.
Viacej sa sustred na hodnotu intenzity pola, ktora je v rade MV/m. Potom
podla velkosti polovodicovej struktury moze prist k tomuto typu prierazu
pri jednotkach voltov az po tych 1000V.
b.

p.s. dnes som so sefom fazoval urychlovacie dutiny v LHC. Uz to mame
pekne zarovnane a zvazok bude vidiet peknych 16MV v kazdom smere pri
kazdom prelete :-P A netreba na to ani viac ako 2MW VF vykonu :-))
Tesime sa na stredu...