LEDky paralelne

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Září 5 14:48:47 CEST 2008

 5.9.2008, 14:39:24

I vyrobci LEDek zapojuji chipy paralelne
http://www.ledmania.cz/led-techinfo/nova-ctyrcipova-ssc-z-power-led-p7
Mam vyzkouseny tento modul
V jedne soucastce jsou 3 chipy se samostatnymi vyvody, ty jsou
zapojeny paralelne, seriova kombinace 3 soucastky + R tvori sloupec, 4
sloupce pararelne. Sviti to moc pekne, rozdily ve svitu jsem zadne
nepozoroval.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz