AVR DS1302 & SPI

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Září 5 13:30:05 CEST 2008

Já bych to tedy zas až tak nedramatizoval. Na straně slavu jsem měl občas
problém s odesláním prvního byte. Všechny další stačí zapisovat do registru
při přerušení od dokončení přenosu. Další drát netřeba (většinou ani SS).
Vyzkoušeno do 4 Mb/s.

PH

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
Hmm, zajimjave, vubec netusim, jak to rozumne pouzit, chtel jsem si z
jednoho ATMEGA8 udelat interface USART + par dalsich funkci, ale jak
prenest spolehlive vice bytu slave->master je mi zahadou. Leda dalsi
drat, neco jako Data Ready, ale to se mi vubec nelibi. Navic od ceho ho
shazovat, pokud po dalsim byte, tak to bude casove nejiste...
Mrknu na I2C, snad to bude lepsi, I kdyz pomalejsi...