Prokovovaci nyty - uz jsou zkusenosti ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Září 5 10:36:14 CEST 2008

Kdyz je to tak (2-10 minut na jeden "prokov"), tak pak souhlasim,
ze na vyrobu prototypu a malych serii je to nevhodne.
Predstavoval jsem si to vyrazne produktivnejsi.
I kdyz mi stale jeste neni tak uplne jasny ten dramaticky rozdil
mezi 0.5 minuty mimo soucastky a 2-10 minut pod soucastkou,
kde predpokladam pribyva jen to, ze by se pajenim nemelo vytvorit
prilis velke prevyseni.

rollfree