nabijecka NiCd - 18V pack pro akuvrtacku

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Září 4 21:08:15 CEST 2008

myslite jakoze bych mel spytlikovat neco s tim MC33340 a dat mu na
Vsense delic, aby to nabijelo akupack s nominalem 18V ?
No ono me to i napadlo, ale je tam asi problem s gatovanim regulatoru,
protoze MC33340 ma napajeni <=18V. Ale nechci to tvrdit na 100% -
proletel jsem datasheet jen velmi letmo. Priznam se ale dobrovolne -
pral bych si hotovou konstrukci :) Abych jen osadil plosnak, pripadne
nahral hotovy soft :) Ja jsem ted celkem v loji s volnym casem, ale to
asi kazdy co sme tu, takze nebudu to tady oplakavat :)
Kazdopadne diky vsem za prispevek do debaty. Jakekoliv podmety stale vitam !

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz