Datel v disku :-(

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Září 4 20:44:15 CEST 2008

V pohode, ja jsem rikal, ze je to takovy divny napad, ale porad za tim neco
cejtim a nejsem schopny rict co v tom podvedomi je.
Treba tam najde neco nekdo jiny anebo je to uplna blbost a neni to k nicemu.
Jindra Polivka

---------------------------------------
Ja to teda nejak nepobral s tim pivem...

S tim zalohovanim to neni problem zdaleka jen financni. Mam notebook, v nem
160GB disk, litam s tim obcas nekde po cestach a celkem snadno se mi stane,
ze na tom disku mam za tyden, ctrnact dnu 80GB fotek... No a pak zacina jit
do tuheho - na co TOHLE na cestach zalohovat? Druhej disk do notebooku
nenacpu, abych z toho udelal zrcadlo, a cokoli pripojene pres USB (nebo i
firewire) je, co se zalohovani tyka, jednak priserne zavisle na obsluze
(zkopiruju nebo nezkopiruju to tam rucne), druhak na cas, proste tam ta
data, narozdil od toho zrcadla, nenaskacou v realnem case a kontinualne. A
navic - kdyz jedu odnekud nekam, tak obvykle mam bud malo casu na to, pustit
si to zalohovani, nebo nemam elektriku navic pro dalsich X minut prace
notebooku a jeste s propojenym diskem.

Doma se to sype nekam na sit, ale kdyz vyjedu do terenu, je to trochu
problem...

Pavel Kutina