AVR DS1302 & SPI

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Září 4 20:21:34 CEST 2008

Zdravim, konecne prisla doba, kdy zacnu delat RJ jednotku proo
klimatizaci ve funkci topeni.
Kdyz tak nakopnete, potrebuju k ATMEGA pripojit DS1302, nema nekdo kus
zdrojaku nebo link, at to nemusim vymyslet? Zatim jsem nic pouzitelneho
nenasel.
Pouziva se pri tom SPI hardware?
K tomu SPI mam nejake nejasnosti, po aktivaci SS u slave se vysoupne 8b
registr na SO a naplni se z SI. Ale jak se sakra udela kontinualni
prenos vice bytu? FIFO ani jakykoli registr  jak jsem pochopil vysilaci
cast nema a nez stacim zapsat dalsi byte muze mi v tom fofru zacit dalsi
kolo vycitani, ne? Jaky je bezny postup? Potreboval bych komunikovat
mezi vice ATMEGA na jedne desce, treba z jednoho udelat druhy USART,
obsluhu tepl. cidel atp...