RE:Mala vrtacka, frezka, bruska do ruky ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Září 4 10:55:24 CEST 2008

Kupodivu poridi a nemusi byt vystredni milionar :-)
Kdyz si clovek jednou zvykna na kvalitni naradi, pripada mu pak takovy
Dremel jako zbijecka nevhodna na praci. Nebo jinak, obcas tim potrebuji
vyvrtat 0,2mm diru a to vretenem s hazivosti 0,1 jde dost tezko, take
tim sem tam vrtam 0,5mm diry do kamenu na coz se pouzivaji galvanizovane
diamantve vrtaky kus bratru za 1500Kc, a to si clovek sakra rozmysli
uklepat tento vrtak diky mizernemu motoru ci vretenu.
Nicmene i na berzne vrtani to chce neco co ma solidni kroutici moment
pri malych otackach. To co jsme mel melo 150W a slo do toho pres redukci
upinat vse do velikosti stopky 6mm, tzn. ve stojanu s tim slo i frezovat
a i pri 500ot/min. to melo skoro plny krouticimoment jako pri 30k ot/min.

Dekuji za odkaz na Nakanishi docela se mi libi, az na tu cenu, to me
bylo podobne, ale korejske za zhruba polovicni cenu, bohuzel nikde nemohu
najit kontakt na vyrobce ci prodejce, respektive popis je v korejstine
a to se i nazev vyrobce spatne hleda.

>Prece mi nerikej, ze si nekdo poridi jakesi profi zarizeni za profi
>cenu mnoha a mnoha desitek tisic, aby si obcas vyvrtal par plosnych
>spoju, pripadne v ruce neco vyfrezoval :-)

Svet je plnej vystrednich milionaru... :-)

J. Hanzal