Re: Mala vrtacka, frezka, bruska do ruky ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Září 4 08:22:28 CEST 2008

V zadnem pripade jsme se nechtel dotknout vasich milacku, jen jste asi
jeste nemeli moznost pracovat s nejakou profi frezkou.
Na Praxxon jsem se byl podivat v Praze a v nizkych otackach to nemelo
vykon a klepalo se to jak cert, podobne na tom byl Dremel.

Je fakt, ze s tim nebudu pracovat 4hodiny den, ale napriklad tim chci
vrtat diry 0,2mm a konkretne Proxxon v drzaku mi na prodejne ten vrtak
zlomil pri 3dire.
Pro porovnani ten motor co jsme mel tocil od 300-40.000 s tim, ze pokud
budeme vibrace hodnotit dojmem v ruce tak absolutne nevibrovala a neslo
poznat zda se vubec toci, cena sice radove jinde, ale jsem ochoten si
priplatit.

> To co jsme zatim videl at jiz od Dremelu ci Proxxonu bych oznacil za

Mam jednoho Dremela a tri ruzne Proxxony. A rozhodne zcela jine zkusenosti.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert