Tesla Piestany - pre milovnikov historie

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Září 3 21:42:32 CEST 2008

O nejaky tester som sa na fakulte obtrel, ale neviem ci myslite tento (film som este nevidel). Bola to taka krabica s 2 poschodiami nasekanych dosak (euroformat? nepamatam sa). Bolo tam vo vnutri vlastne kompletne cele PMDcko, ktore vsak malo upraveny "firmware" tak, ze sa priamo z BASICu nastavovali zdroje a odcitavali meraky. K tomu bolo ihlove pole, ale mali sme tam len zopar ihiel. Drviva vacsina casu co som tam mal na nom robit (mal som pomahat vymeriavat tranzistory z testovacich struktur prave na waferi toho spominaneho RISCu - a z nich odvodit parametre pre SPICEovske modely) bol pokazeny a creva boli v Piestanoch na oprave. To bolo v prelomovom roku '89, potom sa toho viac zmenilo a ja som uz na tom pracovisku dalej nebol a pravdepodobne sa vsetky prace na tom RISCovskom projekte aj tak zastavili.

Mal som za spoluziaka jedneho kolegu ktory po priemyslovke chvilu v Tesle robil a podielal sa na vyvoji spominaneho vymeriavaca. Po promocii siel robit nejakeho podriaditela do blizsie nemenovanej banky... to bola taka doba... ;-)

wek