[OT] matematika (a taky ztraty v feritu)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Září 3 17:37:12 CEST 2008

Rad bych to vseobecne. Snazim se proniknout do problematiky navrhu
spinanych zdroju a chci ziskat predstavu jaky vliv bude mit pouziti
ruznych syceni/druhu feritu/kmitoctu. Tak si to chci hodit do programu
(mno spis excelu), hrat si s parametry a nechat si dopocitavat
ztraty/pocty zavitu/... Coz pri rucnim odcitani z grafu je pracne (a
na to jsem liny abych si dostatecne vyhral).
Marek