OT: Mereni obdelnikoveho napeti na vystupu menice

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Září 2 21:09:19 CEST 2008

>     Ten TRMS od Metexu nezobrazi vubec nic, jen zacne pipat a na
> displeji poskakuji ruzna cisla a prepinaji se rozsahy. Jinak nic. Dalsi

Nastav na nem rucne nejvyssi rozsah, bez automatiky se hodnota nejak
ustali ale bude to spise informativni mereni. Alespon tak mi funguje
staricka HC 82 (neni TRMS) pokud nejaky pro ni obskurni prubeh zmate
automatiku, manual range pomuze, mozna ten Metex na tom bude podobne
(oba pristroje jsou korejske ale to je mozna jedina podobnost ;) )

Pavel