OT: Mereni obdelnikoveho napeti na vystupu menice

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Září 2 18:16:22 CEST 2008

Ne efektivni, ale maximalni.

Efektivni znamena jaky "efekt" to napeti ma, cili, kdyz pouziji spotrebic s
velkou setrvacnosti (typicky topne teleso), jak velke by muselo byt ss
napeti, aby ho to natopilo na stejnou teplotu.
Matematicky to odpovida plose pod krivkou prubehu (integralu) delene casem.
Takze kdybych si predstavil obdelnik se stejnou plochou, jako maji ty kopecky
pod usmernenou sinusovkou, tak je to jeho vyska (jeho delka je ten cas,
kterym tu plochu delim).

Jakub Serych