Mereni obdelnikoveho napeti na vystupu menice

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 2 18:03:15 CEST 2008

 2.9.2008, 17:57:37

o5 musim oponovat. Z pohledu zarovky je rozhodujici tepelny vykon.
Mejme zarovku s R= 230 ohm, kterou pripojime
a) Uss 230V
b) Upulz. 460V 50%
pak
a) I = 230/230 = 1 A  P = 1 * 230 = 230W
b) I = 460/230 = 2 A  P = 460 * 2 * 50% = 460W

a != b

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz