Re: Mobilní telefony

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pondělí Září 1 21:27:51 CEST 2008

Je notoricky znamo, ze treba Nokie jsou postavene na ARM jadrech na
frekvencichh kolem 90 MHz - tedy nez stravit neskutecnou dobu louskanim
firmwaru - je lepsi si vhodny ARM kopupit - treba LPC2106 od Philipsu jede
az na 72 MHz a k nemu dobastlit barevny displej koupeny jako nahradni dil.

Nebo pokud chcete opravdu vyuzit typicky mobilni funkce tak nastudovat Javu
a napsat neco ni.

Skoro bych se vsadil, ze nez by se vam podarilo disassemblovat Firware
nejakeho mobilu tak ten mobil bude nesehnatelny historicky kousek

Zdravi Petr Kubac