Vyhody a nevyhody PC/x86 ako "big embedded" platformy, was:Logovani RS232

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Září 1 16:18:03 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    tak toto by si mely precist moje Windows na tomto pocitaci. Je
zajimave, ze na notebooku i na druhem stolnim pocitaci Windows XP+SP3
startuji prakticky desitky sekund, tak na tomto to je pet minut pri
probuzeni z hibernace a asi tri minuty pri cistem startu. A to je ten
druhy stolni pocitac jiz skoro dedecek Duron 750Mc/s

    Cudne...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz