Logovani RS232

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Září 1 14:30:44 CEST 2008

Tak to je docela zajímavé zjištění. Máme tedy pravdu oba:
Hranici 2 GB pokoří cca 5 % programů a z nich 2 TB-1 MB už jen 2:-)

Docela by mě ale zajímalo, jak vznikne hranice zrovna přesně 2 TB-1 MB.

PH

From: "Delphin" <delphin@post.cz>

> Hranice chcípnutí většiny programů je u zmíněného znaménkového 32b
> integeru,
> tedy 2,0 GB binárních, resp. 2,147 GB dekadických, resp. poslední funkční
> adresa je 2147483648=0x7FFFFFFF

Když napíšu přesně  0x1FFFFF00000, tak tím překvapivě myslím 0x1FFFFF00000.
Zkuste si mimo soutěž na Windows XP spustit TYPE na spoubor o velikosti
větší než 0x1FFFFF00000 a budete valit oči. A pokud nemáte peníze na velký
HDD tak vám poradím sparse files. Počet aplikací, které na Windows XP umí
pracovat se soubory o velikosti větší než 0x1FFFFF00000 je pár tedy asi dvě.