RE: DC/DC AM1D/AM1S - malý proud?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pondělí Září 1 11:52:32 CEST 2008

Kdyby jen stouplo, spise se bojim, ze menic zacne nesmyslne kmitat.
LED neprichazi v uvahu, honim kazdy mW
V datasheetu pisi, min zatez 10% max. tj. 20mA, teoreticky se jeste dela
modul AM1/4S, ktery ma max 50mA, ale v CR jsem je jeste nevidel prodavat
a i tak je 10%=5mA coz je stale moc.

Nejaky napad jak galvanicky oddelene (1000V)napajet budic se spotrebou
pohybujici se mezi 800uA az 10mA? Pricemz reseni musi byt male, levne
spolehlive a usporne co do spotreby i mista na DSP :-)

> Potrebuji napajet budic MAX-485 + 2x6N137 pres DC/DC menic, koukal
> jsem na AM1D-0505SZ respektive AM1S-0505SZ. Mam vsak strach z
> minimalniho odberu, ktery muze klesnout az na nejakych 800uA. Jde
> vyse uvedene menice pouzit pri zatizeni 0,5% max vykonu?

Stoupne napeti na vystupu. Musis je zatizit nejakym odporem nebo
treba LEDkou, pokud mas malinky odber.

> jaky je rozdim mezi menici AM1S a D teda krome pouzdra?

To pak pisou v datasheetech.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert