Re: TC65 a CSD prenos dat

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Pondělí Září 1 10:04:38 CEST 2008

ok, diky za odpoved, vyzkousime. zkusime si i nasimulovat upravenym programkem
co to vlastne dela. nejak se mi ta TC65 prestava libit, pripada mi,
ze si casto zije vlastnim zivotem..
zdravim P.

>Otazka ... padlo to spojeni v realu, nebo jen funkce hlasila neco jineho
>
>nez byla skutecnost?

IsConnection() predpokladam pouziva getCONN() z ATCommand . Neslo by
na
sledovani stavu spojeni pouzit ATCommandListener.CONNChanged() .... tato

metoda je volana z TC65 pokud dojde ke zmene stavu spojeni. Zde byste
si
nastavili nejaky semaforek o stavu spojeni a z druheho vlakna pak
synchronizovane zjistovali hodnotu.

Je mozne, ze pri primem volani getCONN() muzete dostavat "podivne
hodnoty", pokud neni dobre vyresena synchronizace uvnitr TC65.

Oja