ARM instrukcni sada, jak zacit

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Pátek Říjen 31 23:58:03 CET 2008

Jadro je vsude stejne.. alespon podle meho nazoru.. musi byt stejne,
alespon z pohledu instrukcni sady. Lisi se snad jen ty periferie.
Ja jsem zacinal s AT91SAM7S64 s JTAG-em pres paralelni port s programem
H-JTAG a Keil uVision. Ted na to mam USB debugger, nemuzu si ho
vynachvalit. Ted jsem poridil SAM7XC256.. super vec,! SAM-BA sem nikdy
nezkoumal, vim akorat ze se da pripojit pomoci DBGU channelu nebo USB..
tech 10 vterin.. nechapu to, protoze se pamet asi nejak namapuje do te
ROM kde je SAM-BA nahrane.. je to vos*r. Keil uVision si sam vytvori
startup code, je tam na to i "GUI". Eclipse je na tohle velmi nevhodny,
nejsou sam videt simulace periferii.. je to podle meho takove slepe
programovani kdy clovek poradne nevi, co se tam deje. A fotka meho kitu?
:) nabiju baterky ve fotaku a zitra to sem postnu.

mrkvo(18)