Patecni startovaci kabely

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 31 21:40:45 CET 2008

Vsechno se da delat spatne a dobre.

Pokud je v neprehlednem miste prekazka, ktera muze zpusobit nehodu nebo
vaznou nehodu tak musim udelat vsechno pro to abych ji odvratil. Tedy i
to, ze zastavim provoz tak aby to bylo bezpecne. Proto je dulezite s
pomoci dalsich ridicu silnici zablokovat tak, aby se nic nemohlo stat.
Pokud tvrdite, ze to je nemozne tak je tezko neco takoveho dal resit.
Spis si myslim, ze to je pohodlnost. Samozrejme nebudu uprostred
6tiproude dalnice zastavovat dopravu a tahat auto do odstavneho pruhu.
Proto pisu o tom, ze je treba pouzivat hlavu.

Mimochodem kazdy kdo tvrdi, ze jezdi tak, aby mohl bezpecne zastavit
vozidlo na vzdalenost na kterou ma rozhled tak je nebetycny lhar. NIKDO
tak nejezdi a jen si to mysli, protoze vetsinou nema predstavu jake jsou
brzdne drahy a reakcni doby. Protoze pak by se na vetsine silnic jezdilo
maximalne 40-60km/h v zatackach. Stejne tak neznam nikoho kdo jezdi
neustale tak aby mel potrebny odstup od vozidla pred nim.

Od 17 let jezdim na motorkach (vcetne zahraniocnich dovolenych) a ne o
moc min i autem a nikdy jsem nezpusobil a ani nikdo me zadnou nehodu.
Pokuty jsem platil jen dve a vzdy za nejaky vjezd do zakazu. Nekolikrat
jsme na podobna temata vedli diskuze s ruznyma lidma od motorek zda lze
a nakolik aktivne branit nehodam a take jak je resit. Tvrdim, ze to lze
a bezpecne pokud se u toho pouzije hlava. Pokud ale nemam cim a jak tak
mi neni hlava nic platna a muzu se jen bezmocne divat.
I pres to vsechno vyse napasane si nemyslim, ze to ze jsem nebyl primym
ucastnikem nehody neni jen moje zasluha - je to samozrejme i velka davka
stesti. Nicmene zrovna v okruhu motorkaru kolem mne se pobilo x lidi jen
proto, ze tomu stesti nevysli naproti.

Posledni dobou jezdi lidi jako prasata (aby ne kdyz policajti nejsou na
silnici) a spolehaji stale vic na ruzne elektronicke berlicky a na neci
cizi pomoc, ktera se vubec nemusi dostavit. Ono totiz kdyz je treba
snehova kalamita nebo vichrice tak se ta AS k vam muze dostat az treba
druhy den - chapu v Praze to nehrozi, ale CR neni jen Praha. Pak mozna
nekdo oceni kdyz nekdo zastavi a to auto vam neodborne vytahne.

Radek Vicek