Patecni startovaci kabely

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 31 20:49:24 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od HW CNCnet.info:

> Nezlob se na me, ale to co povidas je hovadina a navic svinarna
> prvni kategorie

To neni zadna svinarna.

> Jako ucastnik nehody mas za povinnost oznacit misto nehody.

A jak jsi, prosim pekne, prisel na to, ze misto nehody neoznacim?

> Takze vytahnu svuj trojuhelnik a dam ho na tu horsi stranu

I ja mam v aute trojuhelnik. Dokonce i blikaci svetlo, dokonce i
reflexni vesty.

> a jdu si stoupnout na druhou stranu zatacky a stavim auta aby mi
> pomohli. Az nekoho zastavim, oznacime i druhou stranu zatacky
> trojuhelnikem a jdeme vytahovat auto.

Ja auto vytahovat rozhodne nepujdu.

> Takze ty tam nechas auto a jdes si sednout do hospody nez ti
> prijedou od AS. Mezitim se o tvoje auto roztriskaji dalsi dve auta
> jen proto, ze jsi sel vyckavat prijet predpalceneho servisu, aby ses
> neuspinil.

Ale, ale... ty si to zase pribarvujes k obrazu svemu, vid? Ja jsem
abstinent, do hospody nechodim, to uz bys mohl vedet.

Takze asi takhle, ja misto nehody oznacim a oznacim ho tak, aby bylo
oznaceno dle prislusneho zakona a k necemu to bylo. To znamena
trojuhelnik v prislusne vzdalenosti a ne 10 metru pred auto. Bude-li
to nutne, budu v reflexni veste ridit dopravu, pokud by moje auto
zablokovalo vozovku tak, ze by to bylo nutne. Pokud to nutne nebude,
rozhodne tam nebudu stat v silnici za zatackou a riskovat zivot. Budu
na bezpecnem miste cekat na pomoc. Muj zivot je mi milejsi nez moje
auto, stejne jako je mi milejsi nez zivoty strelcu, kteri se riti
neprimerenou rychlosti.

Tak to proste je. Pro bezpecnost provozu udelam maximum, ale nejsem
ochoten riskovat zbytecne zivot, at se ti to libi nebo ne.

> Na takovehle nedomyslene veci kdy lidi naprosto nevi jak se chovat
> umira na silnici nejvic lidi a vetsinou tech co za nic nemuzou.

Netusim, jak jsi prisel na to, ze nevim, jak se chovat. Kvuli me na
silnici nikdo nikdy neumrel, nikdy jsem nezavinil zadnou dopravni
nehodu, zatimco me uz bylo zpusobeno 5 dopravnich nehod. Prvni dokonce
v autoskole, kdyz do me zezadu narazil nakladak. Podruhe ridic jedouci
proti me (navic s vozikem) tesne prede mnou zatocil doleva. Potreti do
me zezadu narazil, kdyz jsem zastavoval zenske, ktera vyjizdela z
parkovaciho mista. Poctvrte kdyz nakladak najel na nejaky kus zeleza,
ktery odletel do meho auta. A popate do me naboural zezadu jeep, kdyz
jsem daval prednost na krizovatce.

Vim, jak lidi jezdi. A proto nejsem ochoten zbytecne riskovat zivot.
Prosim neposuzuj me podle nejake smyslene situace a toho, ze nebudu
vytahovat auto ze skarpy.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem