Re: Patecni startovaci kabely

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Říjen 31 18:21:18 CET 2008

To zni jak z PR na sluzby asistencnich sluzeb a popravde zavidim ten entuziazmus :-)
Kamarad ma firmu, ktera prave vyjizdi jako asistence a par jeho zamestnancu znam, jejich odborna zpusobilost na vytahovani aut ze skarpy spociva v tom, ze mozna najdou lano a pri trose stesti to bude kvalitni lano a ne certifikovana kanicka, ktrera nevydrzi zadnou cukaturu, o napnelizmu nemluve.
Osobne radeji pouzivam svuj mozek a sve prostredky nez spoleham na zachranu od odborniku. Na odborniky placene pojistovnou jsem obzvlaste opatrny.
Kdyz je rec o odbornicich a lane. Loni mi volal kamarad, ze stoji u pumpy a z auta mu vytekl nejaky olej at ho prijedu odtahnout, na miste jsem zjistil, ze olej vytekl z pumpy serva rizeni. Cestou jsme jeli kolem autorizovaneho servisu Citroen, tak jsme zajeli. Odbornici se vyrojili a cenu opravy odborne ohodnotili na ca 20k Kc, pumpa cca 17500Kc +1000Kc olej a zbytek prace.Kolega zdesene vahal, me to prislo jako kravina tak jsme auto odtahli k nam do grazaze. Pumpu jsme vymontovali behem cca 20minut, pak jsme cca 30min. dumali nad tim jak ji rozebrat, po te co jsme si vyrobili naradi jsme behem 5min pumpu rozlozili zjistili, ze se vysypalo lozislo a odnesla to ucpavka. Lozisko meli v SKF za 150Kc, ucpavku vyrazili za 30Kc olej vysel na 400 suma sumarum 600Kc + 3hodiny prace i s cestou pro lozisko a olej.

>Nicmene takove vytahnuti ze skarpy neodbornym zpusobem nejakym neznamym clovekem ochotnym pomoci muze vyjit daleko draz nez na nejakych patnact stovek. Staci, kdyz se neco nepovede, muze byt poskozeno tvoje auto, jeho auto, muze treba i nekdo prijit o zivot.

Pracovnik asistencni sluzby ma s takovou cinnosti nejake zkusenosti a dela to odbornym zpusobem, za vzniklou skodu je pak odpovedny a skoda je lepe vymahatelna nez na nejakem cloveku, ktery se kdesi zjevil.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert