Patecni startovaci kabely

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Říjen 31 15:16:57 CET 2008

> Motory s rozvodovym remenem se nesmi roztahovat.

Zdravim,
  nu u roztahovani bych to asi pochopil, ale jemne postrceni by to snad
vydrzet melo, ne ? Ja takto rozjizdel feldu, ktera nestartovala - starter
se jeste tocil relativne slusne, ale napeti pri startu poklesavalo
natolik, ze pod palubkou pocvakavalo jakesi rele (v rytmu otaceni motoru,
vzdy kdyz starter prekonaval kompresi, tak odpadlo a pak zase pritahlo)
a motor ani neskytl. Tak jsem pozadal cleny rodiny, ti to roztlacili tak
na 6 km/h, ja jsem dal dvojku a za soucasneho startovani pomalu poustel
spojku, motor se pak zacal tocit rychleji, starter zral mene, rele
prestalo odpadat a motor hned chytil. Myslim, ze kdyz aku neni uplne
vybite, ze alespon trosku toci starter, ze tato metoda jde pouzit...
  S pozdravem Pavel Troller