Patecni startovaci kabely

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 31 13:36:50 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od Vláďa Anděl:

> Je otázka jak často je ale použije :-)) Startovací kabely jsem si
> udělal před 15 lety, za tu dobu mám třetí auto a použil jsem je
> jednou - pomáhal jsem nastartovat auto sousedce. Ale vozím je - co
> kdyby.

Kdyz je ten patek... Jednou jsem se s jednim znamym z jedne firmy
sesel v Praze. On je z Brna, ja z Usti, meli jsme cestu do Prahy, tak
jsme se sesli, on potreboval nejakou konzultaci. Sedeli jsme v jeho
aute, mel zrovna nejakou novou Octavku nebo co to bylo. Tak jsme se
bavili a porad tam neco cvakalo, ja nevedel co, on zjevne take ne.

Po nekolika hodinach jsme se rozloucili a on zjistil, ze mel celou
dobu zapnute topeni a nenastartuje. Ja zadne startovaci kabely nemel,
on take ne, tak zacal shanet nejake zname v Praze. Telefonoval, shanel
vytrvale asi 3/4 hodiny. Nikdo nemel cas, uz byl docela nestastny. A
pak povida: "No ja se podivam, jestli vazne ty kabely nemam.", koukl
do kufru a vytahl fungl nove startovaci kabely jeste zatavene v
pytliku se slovy: "No jo, ja jsem si je vlastne tuhle kupoval." :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz