Jak v Eag... presunout

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Říjen 31 12:57:19 CET 2008

Holt němci, takových nevhodně použitých anglických slov je v Eagle vícero.
O některých jsem ani nevěděl ale upozorňuje mě na ně spolupracovník, který
dlouho žil v anglii a tak jeho znalost angličtiny v elektrických
souvislostech je mnohem dokonalejší.
Z čeho jsem byl opožděně a příjemně překvapen je, že na takto smashnutých
nápisech jde skupinově změnit velikost a proporce písma, hned ty desky
vypadají lépe, když na potisku jsou všechna písmenka stejně velká.
Ale to že to nevím déle je spíš jenom moje pitomost, než chyba programu :-)
Jakub Ladman