PC pro vyvojarinu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 30 19:39:23 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 30.10.2008 od "Ing. Libor Konečný":

> Mam XP na kterych delam leta, Visty potkavam u zakazniku, tedy
> zakaznici mi volaji ze je ostatni servisaci posilaji do pr... ze s
> Vistama nechteji nic mit.

To je ale problem tech zakazniku, ze plati takove servisaky, kteri je
posilaji do prdele. Ale neboj se, jestli ta soucasna krize dobre
dopadne, tak si lidi zase zacnou vazit prace (notabene hezke prace v
teploucku) a zacnou konecne poradne makat. Co ted vsichni predvadeji,
to je samozrejme neudrzitelne.

Nic to nemeni na tom, ze kdyz jsi Visty videl nekde vzdalene u
zakazniku, nemuzes je podle toho soudit. Prijed se podivat ke me, co
mam nainstalovano na vsech pocitacich mimo notebooku (kde nemam
drivery, je to jen takovy notas pro predvadecky), jaky tam mam vsechen
software a jak to huli.

> U me je Vista klikaci system, ktery obtezuje (hlasky typu chcete si
> prdnout stiskenete ANO, nechete si prdnout stisknete dalsi pitomou
> otazku ;-) ....

Tohle je vzdy jeden jediny argument, ktery predvede kazdy, kdo na
Visty nadava. Za prve, UAC se da vypnout, za druhe, UAC je tu prave z
duvodu bezpecnosti. Je to neco, co ja velmi vitam a jsem stastny, ze
tam je. Jakmile vylezly Visty, jako prvni sly prave do pocitacu
manzelky a deti, protoze tohle je presne to, co bylo potreba jako sul.

Klikani je treba pouze na programy a akce, ktere jsou nebezpecne,
vylozene instalacni nastroje. Nic jineho nema co klikat, nic jineho
nema co chtit prava administratora. Pokud chce, neni to problem
Windows Vista, ale blbe napsaneho programu.

> jsou sice levnejsi, protoze by se neprodaly vubec, stejne tak jako
> kdysi milenia , 2000 , ktere mely mnoho chyb ,nedodelku a omezeni.

To neni zadny argument, to je uz jen placani.

> Dle meho nazoru XP je nejpovedenejsi a jejrozsirenejsi system, ktery
> hned tak neco neprekona ;-)

Vzdyt Visty nepouzivas, tak jak muzes neco takoveho vubec napsat?

> Takze k veci. Mam koupit 3GB RAM a bude to slapat bez problemu i na
> klasickych XP ?

Kup sadu 2x 2GB.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory