PC pro vyvojarinu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Říjen 30 19:36:21 CET 2008

Zvláštní, u mě Visty vypadají stejně jako XP potažmo Windows 2000 a ani se
víc neptají. Je to pouze záležitost nastavení. Že si to někdo neumí nastavit
je jeho věc. A že servisáci nejsou schopni Visty řešit je jejich ostuda a
vypovídá to akorát o jejich neschopnosti.
Jo a Windows 2000 rozhodně za nedodělaný nepovažuju, ostatně minimálně dva
roky po vydaní XP to byl lepší a stabilnější systém. Windows XP se staly
pořádným systémem až po SP2.