PC pro vyvojarinu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Říjen 30 19:34:48 CET 2008

Dne 30. říjen 2008 19:21 Tomáš Koželuh <mr.death@ipq.cz> napsal(a):
> [...]
> že Asusy bývají citlivý na paměti a nemusí to být stabilní, potom bych
> doporučil ozkoušený GEIL, u Kingstonu jsem se zase setkal s tím, že se čtyři
> paměti přehřívaly. A ideálně to chce paměti s časováním CL4 ne 5.
> Jo a jak už někdo psal na plný využití 4GB ram to chce XP x64 nebo Vista
> x64, taky bych zvážil místo XP Visty, i přes některý námitky se to dá
> používat, hlavně mají lepší správu paměti. U Vist se mně zatím zásadně
> nelíbí pouze jedna věc - zobrazují pouze jedny televizky v systray, takže
> není poznat, jestli je aktivní VPN a furt na to zapomínám, docela blbý a

No Visty ted mam na notebooku a vadi mi na nich docela vice veci.
Mozna ze jsou nejak resitelne to nevim. Nejvice me stve napriklad to,
ze nektere programy musim specielne potvrdit, ze se muzou spustit. To
znamena, spustim je, pak vyskoci okno Vist, cela obrazovka scerna a ja
musim tuk nout na povilit a pak mi teprve program nabehne. Normalne se
to da prekousnout, ale pokud takovy program date do PoSpusteni, tak se
samozrejme nespusti a vy jej musite po startu pustit sami. Udajne je
tou soucasti nejake bezpecnostni featury a ta se da bud zapnout nebo
vypnout, ale neda se nastavit, ktery program se spoustet muze a ktery
ne. (Pokud se pletu a nekdo vi jak na to, tak zdelte prosim). Jinak
jsou docela pomale a celkove problematicke. (Jednom mi proste prestaly
jit spoustet programy. Mohl jsem klikat na co chtel, program se proste
nespustil - ze by virus tyden po instalaci? Nevim). Ale Visty bych tam
rozhodne nedaval.

Co se tyce max. velikosti RAM na klasickych Windows XP, tak nevim
presne, ale zkusim se zitra zeptat kolegy....