Detektor signalu co nejednoduseji?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 30 13:01:19 CET 2008

Pokud budeme detekovat jen pritomnost signalu tak, rekmeme, ze signal je
sinus se stridou 50% a amplitudou 2Vp
Dioda , C 100nF vuci zemi, R 240k vuci zemi za to dame 2x 74LC04 a
pri 100Hz mame na vystupu log 1, pokud signal ustane tak do max 1ms se nam
signal preklopi na 0
pri 1kHz to bude o prsa, ale podle simulace se do 10ms vejdeme, me to pada
7.5ms po vypnuti generatoru 1kHz
pak ze to s 3 hradly nejde :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Thursday, October 30, 2008 12:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Detektor signalu co nejednoduseji?

zvc> Pokud jde o odolnodt proti ruseni, svym zpusobem to az tak dramaticke
zvc> neni, cele to nakonci vyhodnocuje MCU a ten dokaze z poctu prijatych
zvc> pulsu pripadny jeden dva falesne vyeliminivat. Puvodne jsem chtel cele
zvc> zpracovani nechat na MCU, ale to mi autori SW zamitli.

Užasné, jak se díky lenosti věci dokážou komplikovat.
Místo nahození jediného pinu MCU (několik řádek)
se bude přidávat několik součástek a předělávat deska.

Tomáš