Detektor signalu co nejednoduseji?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:49:02 CET 2008

Kdyby to byl jediný kmitočet, tak se nabízí NE567, ale spolehlivě
detekovat 10 kmitočtů s dostatečnou odolností proti rušení, to není
práce pro 3 invertory :-(

Přijde mi to že chcete trochu zázrak. Budete si muset vybrat kde
slevíte, zda v kvalitě detekce nebo v počtu a typu součástek.

Tomáš

zvc> Nelze, az doposud se v zarizeni s timto signalem nepocitalo. Popravde
zvc> nejde tak uplne o vstup, ale o vystup z filtru, ktery tlumi signaly
zvc> pod 100Hz.

zvc> Tomáš

zvc>> Ano, kterykoliv.
zvc>> Tvar, nejaky zdeformovany sinus to bude, uroven radove 50mV, lze
zvc> upravit.
zvc>> Jednoduchost spociva v co nejmensi zabrane plose na DPS (neni
zvc>> misto) a minimalni spotrebe (neni energie), MCU nepripada v uvahu.
zvc>> WS

zvc>> P.S. V zapojeni je volna polovina 74LS04

zvc>> Co to je genialne jednoduche? Zesilovac, limiter a jednocip je pro
zvc> vas
zvc>> jednoduche?