PC pro vyvojarinu

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:02:06 CET 2008

No tak, pokud budem porovnavat ciste vykon je na tom v soucasne dobe
jednoznacne lepe, nenajdete jediny komplexni vykonnovy test CPU v kterem by
AMD Intel porazilo a to mluvim o platrorme CD2, pokud bychom do testu
zaradili Core i7 vytezil by Intel o celou tridu.
Pokud jde o spolehlivost hovoril jsem o CPU+chipset nikoliv o integrovane
grafice, zde ma AMD se svou skvele vyhodnou koupi ATI zatím navrch, otazkou
je za jakou cenu, AMD za ATI zaplatila vice nez je soucasna trzni hodnota
AMD i s ATI. Apropo nejlepším vykonostnim testem jsou ceny akcii a ziskovoat
AMD v cervených cislech, musí se zbavovat tovaren, Intel vysoce ziskovy.
Zkratka cerny petr v oblasti vykonu a i vykonu na wat je dnes v rukou AMD a
jak se zda zacina ji docházet dech, tim, ze koupili ATI se snazili vyresit
svůj nejvetsi problem a to neexistenci spolehlive firemni platformy CPU +
chipset, ale bohuzel nakupovali na vrcholu vyhypovane financni bubliny,
ktera s jejich smule rychle splaskla a tak bohuxel nemaji finance na vyvoj.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Josef Stengl
Sent: Thursday, October 30, 2008 9:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: PC pro vyvojarinu

Ono zase tak jednoznacne to není, v některých případech (neřeknu teď v
kterých, musel bych to hledat a až tak mě to nezajímá) je intel pomalejší.

Ono i ten odkaz co jste posilal, tak ani tam to není tak jasné, ač od té
doby AMD trošku inovovalo architekturu. Viz CityBanch a Science Mark.
Ono zázeží na oblasti použití a neposlední řadě na tom pro jakou
architekturu a je daný program kompilován. Vaše tvrzení je jednoznačně
zavádějící, a dalo vy se říci i lživé.

Mimochodem momentálně používám intel, a také to není žádná sláva, hlavně
v oblasti ovladačů. Když už tu mluvíme o výkonu a spolehlivosti. Zkuste
si u 3100 grafiky nastavit compresi to se pak divíte, jak to mizerně
překresuje. Bohužel taky žádná sláva.

Prostě si vyberte co se vám líbí, ono vybrat si dobře snad ani nejde.
ced