WiFi router.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Říjen 29 21:29:07 CET 2008

no ja mam pocit, ze pokud jsem vypnul tu obousmernou komunikaci(v nastaveni tiskarny primo od vyrobce), tak ted kdyz dam tisk, tak data padaj
nekam "do cerny diry" a tak k hlasce "tisk se nezdaril" nemuze dojit ?
nebo zatim u me nedoslo, ani kdyz je tiskarna vypnuta, proste se to nekam odesle a tim to u me na PC konci.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Wednesday, October 29, 2008 8:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: WiFi router.

Tak jsem zkusil zakazat obousmernou komunikaci a po cca 2 min to vypise tisk dokumentu se nezdaril. Pokud ma nekdo nejake dalsi napady, rad vyzkousim ...

Zkousel jsem to resit jak na podpore Asusu tak Canonu, ale jeden to svadi na druheho a poradili mi akorat abych koupil nejaky jejich certifikovany printserver....

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz