praca - 2 pozicie, HW aj SW

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 29 20:59:27 CET 2008

skrachovani jedinci sa urcite mozu prihlasit, otazne je ci prejdu
vyberom a vydrzia skusobnu dobu :-)
Obidve pozicie su dost narocne, vezmu si celeho cloveka na viac ako 8
hodin denne.
Ta hardwarova potom este obsahuje aj pohotovost. Podla sucasnych
skusenosti prave tie vykonove systemy ktore bude dany kandidat spravovat
vyzaduju minimalne 1-2 zasahy tyzdenne, a ukazalo sa ze veci sa vacsinou
kazia v noci a cez vikend :-) Sef tam je velmi dobry chlap, ale co sa
tyka prace tak je velmi prisny, netoleruje flakanie a od svojich ludi
ocakava maximalne nasadenie.