ruseni v pasmu 433Mhz ?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Říjen 29 20:54:42 CET 2008

Ten kmitoctovy plan je v podstate stary. Byly doby, kdy amateri
experimentovali
s klasickou analogovou TV. ( I já ).  Ale pokud je mi známo, dners se tím
nikdo
nezabyva.  O amaterske digitalni televizi nevim nic, asi to ani neni
povolene.
Ted jsem proladil pasmo v okoli 433.9 MHz a je pravda, ze nejakych
digitalnich signalu
je tam dost , ale tady u mne jsou velmi slabe a velmi kratke.  Jinde to
samozrejme
muze byt jinak.