ruseni v pasmu 433Mhz ?

Středa Říjen 29 20:39:36 CET 2008

No v panelákách je bordel asi na všech pásmech :-(( Já často potřebuju
zkoušet přijímače DCF (dlouhé vlny, 77,5 KHz) a tam zase dělají bordel CRT
televize. Do své televize jsem dal na přívod filtr, ale leze to i z
ostatních v baráku. Není to jen na DCF, stačí si pustit dlouhé nebo dokonce
střední vlny :-)
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan Hovorka" <OK1CJH@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 29, 2008 1:26 PM
Subject: Re: ruseni v pasmu 433Mhz ?

Jako radioamatér z bordelu co předpokládám, že vysílají dalkové ovladače a
přijímače (supereakční) na 433 MHz vůbec nadšen nejsem.
Když zapnu v paneláku uprostřed sídliště při závodě radiostanici (tovární
výroby, žádnej bastl)  na 432 MHz, tak mě to ruší.
Stačí odjed cca 5 km dál na kopec a je klid.

Honza OK1CJH