praca - 2 pozicie, HW aj SW

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Říjen 29 20:14:50 CET 2008

Pocuvaj, a mozu sa prihlasit aj spolocensky skrachovanci a verejny babraci
mojho formatu...? Motivacia ucit sa nieco nove mi dnes uz nic nehovori,
vsetko co som vedel som uz uspesne zabudol, zistil som, ze je vlastne lepsie
nic nevediet, a prezitie dalsieho dna na spolocenskej psychiatrii je uz len
cisto pudovou zalezitostou. Ale neviem, mozno sa niekedy znova zobudim zo
sna osvetleny dobrou ziarovkou...

To len preto, aby si nadejni uchadzaci aspon trochu verili... Vsetko sa da
naucit, pokial ich to naucit budu chciet a nebudu si len dokazovat svoje
primitivne "bozstvo" ako je to dobrym zvykom v nasej (dopln si co Ta prve
napadne) spolocnosti.

A este jedna doplnujuca otazka, to miesto je na 4 roky alebo definitive po
nejakom case?

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, October 29, 2008 2:32 PM
To: HW-news
Subject: praca - 2 pozicie, HW aj SW

mozno bude niekoho zaujimat, mame otvorene dve pozicie na urovni
bakalara/inziniera (~4 roky vysokej skoly), nie doktorat.
Prva vykonove VF systemy so zameranim na vyvoj hardware (elektronkove
zosilnovace vysokych vykonov a Vf komponenty)
https://ert.cern.ch/browse_intranet/wd_pds?p_web_page_id=6586
a druha software pre VF systemy
https://ert.cern.ch/browse_intranet/wd_pds?p_web_page_id=6595
Ak som to spravne pochopil na prvu poziciu bolo zatial prihlasenych 0
(slovom 0) uchadzacov :-)
b.