WiFi router.

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Středa Říjen 29 19:58:50 CET 2008

Pozor na ten Asus WL500g Premium - nepracuje se vsemi tiskarnami -
konkretne mi nefunguje s Canon LBP2900, zkousel jsem i jine fw. Sdileni
souboru neni problem.

Tento edimax doporucuji, mam ho doma:
http://www.alza.cz/bezdratovy-wifi-router-edimax-br-6215srg-d73192.htm

Edimax: sdileni tiskarny HP F4180 pro tisk neni problem, usb disk to
taky zvladlo bez problemu. S Canon LBP2900 jsem nezkousel.

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz