OT: WiFi router.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 29 17:21:08 CET 2008

2008/10/29 Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz>:
> Dobry den,
>
> vim, ze uz to tu bylo, procital jsem i stare prispevky a kazdy to urcite
> instaloval 100x. Ale nejak tapu.
> Mam pripojeni k Internetu pres WiFi a ze strechy mi jde kabel ted rovnou
> do PC. Na PC mam nejakou MAC adresu hlasenou u providera a pevnou IP adresu.
> Chci to pripojeni pouzit i pro notebook. Tedy kabel ze strechy zapojim
> do "krabicky", z toho zase kabelem do PC a pres WiFi pripojim notebook.
> Casem nekdy pripojim i nejaky NAS server pres LAN.
>
> Tedy potrebuju:
> [...]

Každopádně router, ten můj umí i klonovat MAC adresu (=převezme adresu
PC a pro providera se pak tváří jako to PC). Jo a ten "WAN" to podle
mě mít musí, ale to je u routeru asi samozřejmost. Je to prostě port,
kterej se připojí směrem k providerovi, někdy se tak označuje i ADSL
konektor.

Jinak to, čemu Edimax říká "advanced router" je zřejmě router s
nějakou funkcní navíc, tj. printserver nebo VPN.

Pavel Kadečka.