ruseni v pasmu 433Mhz ?

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Středa Říjen 29 11:43:33 CET 2008

MessageModulator od videa asi nebude vysilat mimo televizni pasmo, tedy pod zacatkem pasma.
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, October 29, 2008 10:15 AM
  Subject: RE: ruseni v pasmu 433Mhz ?

  A neni mozne, ze jsou obe zarizeni vadna? Jeste nikdy se mi nikde nestalo, ze bych neotevrel auto. Tyhle zarizeni se vesmes vyznacuji tim, ze vysilaji jen velmi kratkodobe, a pokud maji max. povoleny vykon, je dosah v desitkach metru. Takze jinak jedine, ze by tam bylo v okoli neco nestandardniho/nepovoleneho.
  Jeste me napada, co modulatory u videa atp. - nemuze se to trefit do teto frekvence? Kdyby to pak nekdo zapojil do anteny, asi by to melo slusny vykon. Nebo me jeste napadly ruzna bezdratova sluchatka, prenos videa.... ale to pouziva IMHO jina pasma.