ruseni v pasmu 433Mhz ?

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Středa Říjen 29 10:10:21 CET 2008

Ale na 433 jsou direkty FM a PR. Takže ne jen závody. Hlavně je tam hroznej humus.
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, October 29, 2008 9:44 AM
  Subject: Re: ruseni v pasmu 433Mhz ?

  Na radioamatéty bych to nesváděl.  Podle kmitočového plánu je 433 - 438 MHz
  určeno pro amatérskou televizi a pokud vím, tak to u nás nikdo neprovozuje.
  Běžný provoz je v podstatě jen v závodech ( max. 2 x za měsíc)
  a to v rozsahu 432 - 432.500 MHz.  Převaděče jsou taky jinde, jak vstupy tak výstupy.
  Zkuste požádat o spolupráci nějakého blízkého radiomatéra. Přenosná
  zařízení pro 430 MHz jsou dnes poměrně běžná.

  Dne 29. říjen 2008 7:44 petrkubac <petrkubac@802.cz> napsal(a):

    > Proto mam teorii , ze je u nas nejake pomerne silne ruseni v tomto
    > pasmu - bohuzel nemam k dispozici zadnou merici techniku, abych to
    > nejak proveril - jedine co me napada vzit nejaky prijimac

    > (prehledovy se spoustou rozsahu) a smerovku, zkusit  odkud vĂ­tr

    > fouka, odhalit vinika a povesit do pruvanu.... Mate nejaky tip jak
    > tuto hypotezu amatersky proverit ?

    Bohuzel vam asi nic jineho nez scanner na 433,920 MHz a rychle spichnuza
    Yagina z tycky od smetaku nezbyde, ale mimochodem kdybyste si poslechl tuhle
    frekvenci jeste dokud vrata fungovala asi byste se nestacil divit - i v
    balikove na Ostravku na te frekvenci neni ticho ani vterinu - v Praze uplne
    mimo moji predstavivost ... Takze nenechte se ovlvnit tim ze nekdo vysila ale
    sledujte jenom silu signalu pokud v miste prijimace nekdo prekrikne vase
    dalkove ovladani - je to on ...

    No a pak je jeste zabavnejsi moznost, ze si nekdo v okoli poridil neco jako
    pocitac, satelit, digitalni televizi nebo cokoliv co obsahuje procesor
    (mnohem sirsi moznost hledani a nenajiti)  a rusi vas nektera parazitni
    frekvence kterych vznika u takovych zarizeni more.

    Zdravi Petr Kubac

  Zdravi
  Jirka MWW