OT: Letny cas v Linuxoidoch

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 29 10:09:04 CET 2008

>Ze vy jste si, vtipalku, nenastavil casove pasmo? (To ani linux sam nepozna,
>podle jakeho casoveho pasma jedete :-p )

No, to je lahko mozne.

Ja som totiz podlahol klamlivej reklame Ubuntu, ze vsetko vratane instalacie pojde brm brm (dva roky predtym som podlahol klamlivej reklame na tu istu temu pri Red Hat 7.volaco a takmer som porodil kym som ho rozchodil, lebo nechapal, ako mozem mat v kompe sietovku a nemat pripojenu siet; tohoto roku som u toho Eee mal aspon z fabriky vsetko funkcne kym som sa do toho nezacal rypat, takze sa to urcitym sposobom predsalen vylepsuje :-) ).

Odvtedy som uz robil niekolko "advanced" hackov, napr. som pred 2 tyzdnami downgradoval ovladace grafiky a prepisoval jeho konfiguraky, inak mi neslo nativne rozlisenie (nejake sirokouhle) iba "standardne" 1024x768... Kupodivu ked sa to pusti ako live (z *toho isteho* CD z ktoreho sa to instalovalo), tak to ide v tom nativnom rozliseni. Vstavany modem som napriek skutocne mohutnej podpore udrziavatelov prislusnej vetvy ALSA nerozchodil.

Na mna to "Linux je user friendly ale priatelov si vybera" plati na 100%...

wek