Poskozena USB FLASH

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Říjen 28 14:11:08 CET 2008

2008/10/27 Pavel Hudecek <phudecek@tiscali.cz>:
> Aha, takže to nebyly jen ztracené soubory jako u mě, ale spadlý filesystém.
>
> Před několika lety jsem si s tím docela užil: Do mp3 přehrávače s foťákem
> jsem si nahrál mp3, jel na výlet, fotil, došlo místo, smazal jsem pár mp3,
> fotil, došlo místo, smazal, fotil, ... až jsem zas smazal pár mp3 a všechny
> fotky zmizely, ale místo nepřibylo. Smazal jsem zbývající mp3, místo přibylo
> ... doma jsem na to pustil chkdsk a výsledkem byly soubory, které jsem podle
> délky přejmenoval na mp3, jpg, nebo avi ... následně jsem experimentálně
> [...]

"Čím má výrobek méně funkcí, tím dokonaleji je splňuje" - Murphyho zákon ;-)

Na obnovu fotek z porušený karty jsem jednou úspěšně použil
http://www.z-a-recovery.com/digital-image-recovery.htm - sice je to
nějakej vícefunkční placenej software, ale fuknce pro obnovu fotek je
v něm přístupná zdarma. MP3ky ale asi neumí (nebo ne zdarma).

Pavel Kadečka.