vikend: doska s Virtex5

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Říjen 26 23:03:30 CET 2008

osobne si ziadnu aplikaciu, okrem tej ktoru maju uvedenu na ich stranke
- prototypovanie ASIC obvodov - neviem predstavit.
Na to aby to spracovavalo velke mnozstva dat z velkeho mnozstva kanalov
to ma malo IO bran. Na druhej strane na spracovavanie zlozitych dat typu
obraz (napriklad analyza alebo vyhladavanie) su zase algoritmy dost
zlozite takze sa to asi tazko bude implemenovat do FPGA. V tejto oblasti
sa pohybujem po tenkom lade, moje skusenosti koncia u vypoctov s
vektormi kazdych 12.5ns, kde na vypocitanie mam skoro 90us, takze sa to
lahko zmesti do jedneho vacsieho Virtexu 4.
U detektorov maju niekolko cratov kde im bezia paralelne radovo stovky
takych Virtexov. Signaly ale privadza nejakych 10 000 optickych vlakien.
To sa do jednej dosky pripojit neda :-) S tipkom som sa stretol na
nejakom seminari a cez prestavku sme sa trochu rozpravali. Vravel ze
koli nejakym zmenam specifikacii od fyzikov az po vyrobe maju FPGA
naplnene na 98% a zacinaju mat problemy s vnutornym routovanim :-))
Videl som este jeden spatnovazobny system kde bolo pouzitych 80
paralelne pracujucich DSPciek koli narocnosti vypoctu (take by som raz
chcel postavit :-P), ale vela vypoctovo narocnych aplikacii aplikacii
naozaj nepoznam...
b.