Zmena v normach

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Neděle Říjen 26 20:30:11 CET 2008

No ja bych moc nejasl, spise vubec, ta bublina urcite splaskne:
-Pokud je to poplatek za pristup, tak bude urcite dalsi poplatek za kazdou
stranku nebo tak nejak.

-Cumet na pocitaci na normu je jedna vec, ale pokud s ni potrebujete
pracovat tak
si potrebujete nektere casti vytisknout, mluvi se tam o pocitaci takze kdyz
si ji vytisknu,
a je jedno jak se mi to podari vytisknout tak jsem tam kde jsem by, vlastne
jsem to ukrad.

-Pokud bude pristup jen z jednohu pocitace?? U nas s jedno normou na
preskacku pracuje i 8-10 lidi.
To polezou nekomu na pocitac jak do citarny? Nebo snad bude nato vyhrazeny
pocitac?
Mame snad i vice nez 500 norem a ruzni lide pracuji s ruznymi normami
najednou, takze stejnak bude
nutne nakoupit pristup z vice pocitacu.

-No a ono to bude muset byt nejak zajisteno a by to neslo "ukrast". Takze
ono to zajisteni bude neco stat
a mozna ktomu bute trba koupit neco u nejake certifikacni autority......

- Neverim ze se nekdo necha pripravit o prijem jen tak!
-Ze by ksef schovany za dobrocinnosti?

No nechame to konovi on ma vetsi hlavu.
Petr