balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Říjen 26 16:59:04 CET 2008

do siete sa to potom da naviazat bud kapacitne alebo seriovo induktivne.
Mam dokonca pocit ze induktivna vazba je smerova, takze ak sa pouzije
spravne zapojeny transformator signal by sa mal sirit len jednym smerom
(napr. ku mojmu testovacemu prijimacu a nie do celej siete takze nebude
treba 1.5MVA zosilnovac :-))
b.